Zásady ochrany osobních údajů a zpracování osobních údajů adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat "

Všeobecné právní prohlášení

My, společnost Batz Hungary Kft. (dále jen : Správce údajů), provozujeme webové stránky batz.sk (dále jen : Webové stránky ), na kterých provádíme online obchodování. Provozujeme internetový obchod (dále jen : Internetový obchod ), který je dostupný na následujícím odkazu : https://batz.sk/.


Některé z našich výrobků lze zakoupit prostřednictvím našeho internetového obchodu, ale je k tomu třeba poskytnout určité osobní údaje.
Upozorňujeme, že nákup v internetovém obchodě nevyžaduje registraci, ale máte možnost se zaregistrovat. Následující informace shrnují pravidla pro nakládání s osobními údaji, která jsou vyžadována při nákupu v internetovém obchodě a pro doručení zakoupeného výrobku. Internetový obchod mohou používat pouze osoby starší 16 let.

Název správce údajů

Název: Batz Hungary Kft.
Sídlo společnosti a poštovní adresa: 2013 Pomáz, Tölgyes Kálmán u. 9.
Cégjegyzékszáma: 13-09-121196
Adószáma: 14372535-2-13
Emailová adresa: obchod@batz.cz
Telefonní číslo: 06 26 526 106.

Kontaktní údaje správce údajů: info@batz.cz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů:

Madaras Boglárka

Mobil: 0036 20 457 8551

Tel: 0036 26 526 106 /15

madaras.bogi@batz.hu

Účel zpracování údajů

Účelem zpracování údajů je provoz internetového obchodu, zejména zajištění registrace a přihlášení, nákup zboží, dodání zboží, převzetí zboží, odstoupení od smlouvy, námitky, reklamace, záruka na výrobek, záruka na příslušenství, vyřízení reklamace, fakturace, platby, vrácení peněz, provoz bonusového systému.

právní základ pro zpracování údajů

Základem pro zpracování údajů je váš dobrovolný, výslovný písemný souhlas (GDPR čl. 6 odst. 1 písm. a) bod a) : registrace, přihlášení a objednávka,

Protože vaše objednávka zakládá smlouvu mezi vámi a správcem údajů, je splnění smluvního závazku právním základem pro následující zpracování údajů (čl.6 odst.1 písm. b) GDPR): vyřízení objednávky, platby, správa vrácení peněz.

V následujících případech je právním základem pro zpracování údajů zákon o GDPR písm. c) bod 6 (1), tj. plnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje: fakturace, reklamace zákazníků, přezkoumání záručních nároků, uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, zpracování údajů souvisejících s platností souhlasu.

Zpracovávané osobní údaje

Zpracování údajů souvisejících s registrací a přihlášením

V internetovém obchodě můžete nakupovat s registrací nebo bez ní. Registrace usnadňuje budoucí/opakované nákupy, kdy nemusíte znovu zadávat osobní údaje potřebné pro nákup. Registrovaní zákazníci mají také možnost sbírat bonusové body, které lze využít k nákupu výrobků Batz za výhodnější cenu. Podrobné informace o bonusovém systému si můžete přečíst ZDE.

Registrovat se můžete na hlavní stránce pod ikonou menu Přihlášení/Registrace s vyplněním dotazníku.

Rozsah a účel údajů zadaných v registraci:

e-mailová adresa

identifikace a kontakt

heslo/p>

Identifikace

uživatelské jméno

Identifikace

období registrace

doklad o dobrovolné registraci

IP adresa

Identifikace

rozsah a účel údajů zpracovávaných v souvislosti s žádostí:

e-mailová adresa nebo uživatelské jméno

identifikace a kontakt

heslo

Identifikace

Účelem zadání vašich údajů je zaznamenat vás, identifikovat, poskytnout vám přístup a udržovat s vámi kontakt, aby bylo usnadněno vaše používání našich služeb a zajištěno vaše připojení k bonusovému systému.

Po odsouhlasení Všeobecných obchodních podmínek a GDPR informační systém správce údajů uloží údaje z vaší registrace (zaznamená vaši IP adresu a čas souhlasu) pro pozdější prokázání.

Údaje budou uchovávány do odvolání souhlasu nebo v případě, že nedojde k nákupu, nejpozději však 5 let od registrace. Svou registraci můžete kdykoli bezplatně zrušit. Svou registraci můžete zrušit zasláním e-mailu na adresu info@batz.sk. Pokud se z odběru odhlásíte, budou vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazány, vaše registrace bude rovněž zrušena / a možnost opětovného přihlášení k odběru bude zrušena. Upozorňujeme, že zrušením registrace ztratíte všechny bonusové body.

Zpracování údajů v souvislosti s objednávkami v internetovém obchodě

Naše produkty si můžete objednat v našem internetovém obchodě. Po zadání objednávky vám do 48 hodin zašleme automatické potvrzení e-mailem.

Informace, které poskytnete při zadávání objednávky, pocházejí od vás.

Rozsah a účel údajů zadaných v objednávce:

příjmení a jméno

identifikace a kontakt

e-mailová adresa

Kontakt

název, číslo, barva, velikost, informace o stélce*, cena objednaného produktu.

plnění objednávek

způsob platby a dopravy

plnění objednávek

Účel zpracování údajů: zajištění objednání našich produktů prostřednictvím internetového obchodu, identifikace zákazníka, zajištění objednávky a udržování kontaktu.

Zpracování údajů pokračuje až do uplynutí promlčecí lhůty pro uplatnění práv a povinností vyplývajících z právního vztahu, v souvislosti s nímž správce zpracovává osobní údaje.

* Zásady ochrany osobních údajů pro objednávání jednotlivých vložek si můžete přečíst zde...

Správa údajů souvisejících s dodáním produktů objednaných v internetovém obchodě, zpracování objednávek.

Objednávky z našeho internetového obchodu doručuje kurýrní služba FOXPOST, PACKETA a GLS, produkty si můžete nechat doručit domů (GLS) nebo na výdejní místo (FOXPOST, PACKETA, GLS). Kurýrní služba vás bude informovat o přesném čase doručení prostřednictvím SMS zprávy na telefonní číslo, které jste uvedli při objednávce.

Pokud si objednáte produkt (uzavřete smlouvu se správcem údajů), správce údajů poskytne vaše údaje svým poskytovatelům logistických služeb, aby vám mohli doručit objednané produkty. Příjemcem předání údajů je kurýrní služba, se kterou má správce údajů uzavřenou smlouvu. Upozorňujeme, že doklad, potvrzení o doručení objednaných výrobků kurýrní službou, je považován za účetní doklad.

Rozsah a účel zpracovávaných údajů:

Příjmení a jméno

identifikace a kontakt

e-mailová adresa

Kontakt

telefonní číslo

kontakt, zaslání SMS zprávy o čase doručení.

doručovací adresa (země, PSČ, město, ulice, číslo domu).

vyřizování objednávek, doručování

zvolený způsob platby a doručení

plnění objednávek

číslo balíčku

Identifikace

další informace uvedené v poznámce k objednávce (např. jméno na zvonku).

plnění objednávek

Doba uchovávání údajů je do úplného splnění smluvního závazku a poté po dobu 5 let, aby bylo možné vymáhat případné nároky vyplývající ze smlouvy (zákon o občanském zákoníku z roku 2013, § 6:21.).

Zpracování údajů v souvislosti s platbami

V případě dobírky se faktura hradí v hotovosti při dodání. Pokud zvolíte dobírku, musíte zaplatit částku kupní ceny kurýrovi, který vám zboží doručí, v hotovosti nebo platební kartou. Pokud zaplatíte kupní cenu výrobku na dobírku, Správce údajů zašle částku dobírky také kurýrní službě, která výrobek doručuje.

Cenu produktu lze uhradit platební kartou nebo okamžitým bankovním převodem prostřednictvím serveru OTP Mobil kft. Správce údajů však nemá přístup k údajům uvedeným na těchto webových stránkách, které zpracovává společnost OTP Mobil kft. jako správce údajů podle vlastních informací o správě údajů. Správce údajů obdrží pouze informace o výsledku transakce a ID transakce. Podrobné zásady ochrany osobních údajů společnosti OTP Mobil kft. si můžete přečíst zde: http://simplepay.hu/vasarlo-aff.

Pokud se rozhodnete zaplatit bankovním převodem, správce údajů nebude zpracovávat žádné jiné osobní údaje než číslo objednávky, vaše jméno a zaplacenou částku.

V souvislosti s platbami je doba zadržení až do úplného splnění smluvního závazku a poté po dobu pěti let, aby byla zajištěna vymahatelnost případných nároků vyplývajících ze smlouvy (zákon o občanském zákoníku z roku 2013, § 6:21).

Správa údajů souvisejících s fakturací

Účelem zpracování je vyhotovení účetního dokladu týkajícího se plnění smluv a jeho uchování po dobu stanovenou zákonem. Faktura včetně poplatku za dodání je přiložena v balíčku.

Poskytnutí těchto informací je podmínkou pro zpracování objednávky. V případě neposkytnutí údajů nebude správce údajů moci objednávku vyřídit. Údaje potřebné pro fakturaci poskytujete vy.

Rozsah a účel zpracovávaných údajů:

příjmení, jméno / název společnosti

identifikace a dodržování zákonných povinností

v případě společnosti (identifikační číslo) identifikační číslo obchodníka.

splnění právní povinnosti

obsah dokumentu/dokumentu

splnění právní povinnosti

fakturační adresa (země, město, PSČ, ulice, číslo domu).

splnění právní povinnosti

Číslo transakce, datum a čas tranzitu

splnění právní povinnosti

vyřizování stížností/reklamací

Správce údajů vám poskytuje možnost sdělit svou stížnost na produkt, který jste si objednali a/nebo zakoupili, a na jednání, činnost nebo opomenutí správce údajů. Svou stížnost můžete Správci údajů podat ústně (osobně, telefonicky) nebo písemně (e-mailem, poštou) na oddělení služeb zákazníkům.

Účelem zpracování údajů je identifikace stížnosti, zaznamenání údajů vyplývajících ze zákonné povinnosti, prošetření stížnosti.

Název

Identifikace

E-mailová adresa

Kontakt

adresa

Kontakt

telefonní číslo

Kontakt

datum přijetí stížnosti

Identifikace

Stížnost

prošetření stížnosti

Rozsah a účel zpracovávaných údajů:

Data pocházejí přímo od vás.

V případě stížností spotřebitelů uchováváme údaje po dobu tří let v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele: článek 17/A(7) zákona CLV 1997 o ochraně spotřebitele.

Zpracování údajů v souvislosti se záručními nároky

V případě vady zakoupeného výrobku můžete výrobek nebo jeho příslušenství reklamovat podle své volby.

Účelem zpracování údajů je splnění záruční reklamace (zákonné povinnosti).

Rozsah a účel zpracovávaných údajů

Název

Identifikace

e-mailová adresa

Kontakt

údaje o zakoupeném zboží

plnění záručních nároků

datum nákupu

plnění záručních nároků

datum uplatnění záruky.

plnění záručních nároků

Provozovatel uchovává záznam o záruční nebo pozáruční reklamaci spotřebitele po dobu tří let ode dne jejího zaevidování podle čl. 4 odst. 6 vyhlášky Ministerstva hospodářství a práce č. 19/2014 (IV. 29.) o pravidlech postupu při vyřizování záručních a pozáručních reklamací zboží prodaného na základě smlouvy mezi spotřebitelem a podnikatelem a na vyžádání jej předloží orgánu dozoru.

Zpracování údajů v souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od smlouvy

Účelem zpracování je provádění administrativních úkonů souvisejících s výkonem vašeho práva na odstoupení od smlouvy jako spotřebitele: vydávání oznámení o odstoupení od smlouvy a zpracování vrácených oznámení o odstoupení od smlouvy a vrácených produktů.

Rozsah a účel zpracovávaných údajů

fakturační údaje

zpracování vráceného zboží

podrobnosti o dodávce

zpracování vráceného zboží

číslo účtu

je vyžadováno pro vrácení peněz

Identifikační údaje transakce v případě platby kartou

je vyžadováno pro vrácení peněz

Účetní záznamy se uchovávají po dobu 8 let v souladu s § 169 odst. 2 zákona C z roku 2000 o účetnictví. Pokud jde o ostatní údaje, uchovávají se po dobu 5 let až do úplného splnění právní povinnosti a poté pro účely vymáhání případných nároků vyplývajících ze smlouvy (zákon o občanském zákoníku z roku 2013, oddíl 6:21).

Zpracování údajů v souvislosti s odpověďmi na dotazy a žádosti spotřebitelů

Účelem zpracování údajů je kontaktovat společnost, přijímat a zaznamenávat dotazy a odpovídat na ně.

Subjekt: fyzická osoba, která podává dotazy, žádosti nebo dobrovolně kontaktuje společnost za účelem získání odpovědí na své dotazy, žádosti nebo připomínky a která v této souvislosti poskytne určité osobní údaje.

Rozsah a účel zpracovávaných údajů

Název

Identifikace

e-mailová adresa

Kontakt

adresa (nepovinné)

Kontakt

Telefonní číslo (nepovinné)

Kontakt

Nahlásit

odpověď na otázku nebo žádost

Tyto údaje pocházejí přímo od vás.

Doba archivace údajů: Společnost bude vámi poskytnuté údaje archivovat až do odvolání vašeho souhlasu, maximálně však 5 let.

Zpracovatelé dat, přenos dat

Dovolujeme si vás informovat, že jsme uzavřeli smlouvu se sociálním družstvem Szilárd (sídlo: 1036 Budapešť, Lajos utca 93-99, 3. patro), aby vyřídilo vaše objednávky, tj. zabalilo objednané výrobky a připravilo je k doručení. 12.; IČO: 01-02-054434; DIČ: 24707952-2-41; e-mailová adresa: szilardkft@gmail.com, dále jen "družstvo") jako zpracovatelem údajů.

Dovolujeme si vás informovat, že výše uvedená účetní kancelář bude vaše osobní údaje evidovat pouze za účelem vyřízení výše uvedených objednávek, ale nebude je uchovávat.

Za účelem doručení objednaného výrobku k vám domů bude vaše jméno, telefonní číslo, adresa pro doručení a další údaje uvedené v bodě 5.3 předány společnosti GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (sídlo: 2351 Alsónémedi, Europe u. 2.; IČO: 13-09-111755; DIČ: 12369410-2-44; informace o ochraně osobních údajů: http://www.gls-hungary.com/doc1_4.html) Během přepravy a doručení vystupuje kurýrní služba jako správce údajů.

Odpověď: Dovolujeme si vás informovat, že úhrada kupní ceny objednaných produktů kreditní kartou se provádí prostřednictvím zabezpečeného, šifrovaného webového platebního portálu společnosti OTP Mobil Kft., o kterém naleznete více informací zde.

Provozovatel: OTP Mobil Szolgáltató Kft.
Sídlo: 1143 Budapešť, Hungária krt. 17-19.
Informace: ugyfelszolgalat@simple.hu +36 1/20/30/70 3-666-611
Výpis z obchodního rejstříku: 01-09-174466
Registrační orgán: Soud hlavního města
Daňové identifikační číslo: 24386106-2-42
Hosting: Tárhely.Eu Kft., 1144 Budapest, Ormánság u. 4.
Webová adresa: https://simplepay.hu/
Informace o ochraně osobních údajů: http://simplepay.hu/vasarlo-aff.

Zpracovatelem údajů, který vytváří technické a IT podmínky internetového obchodu, je společnost Netgo.hu Kft. | 2100 Gödöllő, Dózsa Gy. u. 13. 2.em. 202-204 | Daňové číslo: 13618308-2-13 | IČO: 13-09-105844 | Centrální e-mail:info@netgo.hu | Webové stránky: https://netgo.hu/


Oznamujeme vám, že server poskytuje společnost Comprel© Computer and Communication Ltd. (sídlo: 1135 Budapest, Jász u. 65., e-mail: comprel@comprel.hu, daňové číslo: 21959057-2-41, IČO: 01-06-764965).

Hosting: Netgo.hu Kft. | 2100 Gödöllő, Dózsa Gy. u. 13. 2.em. 202-204 | ID: 13618308-2-13 | OR Listing: 13-09-105844 | Centrální e-mailová adresa: info@netgo.hu | Webové stránky: https://netgo.hu/.

Upozorňujeme, že údaje zpracovává účetní kancelář:

Název:SZILÁRD Könyvviteli Kft

Sídlo: 1036 Budapest, Lajos u. 99. I épület 3/12

ID: 11870058-2-41

Číslo NEBO: 01-09-680609

Kontaktní údaje pověřence pro oblast mezd:Mankovics Erika +36-30-682-4338

Hlavní účetní: Dr. Andrássy Ilona +36-30282-5621

Vaše osobní údaje můžeme také poskytnout státním orgánům, regulačním orgánům, soudům, právním a jiným odborným poradcům v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Upozorňujeme, že kromě výše uvedených organizací k nim nemá přístup žádná jiná osoba ani organizace.

Doba zpracování dat

. Údaje uchováváme po dobu stanovenou pro každou operaci zpracování, pokud zákon nestanoví jinak, vymažeme je.

Archivace dat

Správce údajů přijme veškerá přiměřená opatření k ochraně vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, použitím, zničením nebo změnou. Správce údajů informuje Subjekt údajů, že společnost provozující server nezná Osobní údaje a neprovádí s nimi žádné technické úkony ani operace. Správce dále informuje subjekt údajů, že společností, která vyvíjí technické a IT podmínky internetového obchodu, je společnost Tukan Hungary Kft, která není oprávněna znát osobní údaje, ale přístup k nim nelze vyloučit. Správce přijal nezbytná opatření na ochranu údajů ve vztahu k vývojáři, aby zajistil bezpečnost osobních údajů.

Vámi poskytnuté osobní údaje budou uloženy na šifrovaném serveru společnosti Comprel Bt., smluvního partnera společnosti Batz Hungary Kft..

Vaše práva, opravné prostředky

Můžete si vyžádat informace o zpracování svých osobních údajů, požádat o opravu, výmaz nebo stažení svých osobních údajů - s výjimkou povinných údajů - můžete uplatnit své právo na přenositelnost údajů a vznést námitku, jak je uvedeno při shromažďování/vkládání údajů, nebo kontaktovat správce údajů na výše uvedených kontaktních údajích.

Právo na informace:

Správce přijme taková opatření, aby subjektům údajů poskytl všechny informace uvedené v článcích 13 a 14 GDPR a všechny informace uvedené v článcích 15 až 22 a 34 GDPR týkající se zpracování osobních údajů ve stručné, transparentní, srozumitelné a snadno dostupné formě, v jasném a jednoduchém jazyce.

Právo na informace lze uplatnit písemně prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1. Na požádání lze informace poskytnout také ústně po prokázání vaší totožnosti.

Právo na přístup k vašim údajům:

Máte právo získat od správce zpětnou vazbu o tom, zda jsou vaše osobní údaje zpracovávány, a pokud je takové zpracování prováděno, máte právo na přístup ke svým osobním údajům a informacím:

; účely zpracování; kategorie dotčených osobních údajů

příjemci nebo kategorie příjemců, kterým byly nebo budou osobní údaje zpřístupněny, zejména včetně příjemců ve třetích zemích nebo mezinárodních organizacích;

zamýšlenou dobu uchovávání osobních údajů;

právo na opravu, výmaz nebo omezení zpracování údajů a právo vznést námitku;

právo podat stížnost u dozorového úřadu;

informace o zdrojích dat;

skutečnost automatizovaného rozhodování, včetně profilování, jakož i použitou logiku a jasné informace o významu takového zpracování a jeho pravděpodobných důsledcích pro subjekt údajů.

V případě předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci máte právo být informováni o vhodných zárukách.

Správce údajů vám poskytne kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie, které si vyžádáte, může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů. Na žádost subjektu údajů poskytne správce informace v elektronické podobě.

.

Právo na opravu:

Můžete požádat o opravu nepřesných osobních údajů a doplnění neúplných údajů.

Právo na výmaz:

Máte právo na to, aby správce na vaši žádost bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se vás týkají:

osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;

odvoláte svůj souhlas, na němž je zpracování založeno, a neexistuje žádný jiný právní základ pro zpracování;

Vznesete námitku proti zpracování, pokud neexistují důvody pro zpracování;

osobní údaje byly zpracovány protiprávně;

osobní údaje musí být vymazány za účelem splnění právní povinnosti Unie nebo členského státu;

osobní údaje jsou shromažďovány v souvislosti s poskytováním služeb informační společnosti.

Výmaz údajů nelze iniciovat, pokud je zpracování nezbytné pro: výkon práva na svobodu projevu a práva na informace; plnění povinnosti zpracovávat osobní údaje podle práva Unie nebo členského státu nebo pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce; pro účely ochrany veřejného zdraví nebo pro účely archivace, vědeckého či historického výzkumu nebo pro statistické účely ve veřejném zájmu; nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
.

Právo na omezení zpracování údajů:

Na vaši žádost správce omezí zpracování, pokud je splněna jedna z následujících podmínek:

pokud máte pochybnosti o přesnosti osobních údajů, v takovém případě se omezení zkracuje na dobu, během níž lze přesnost osobních údajů ověřit;

zpracování je nezákonné a vy nesouhlasíte s výmazem údajů a požadujete omezení jejich používání;

správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je potřebuje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, nebo

jste vznesli námitku proti zpracování; v tomto případě platí omezení po dobu, dokud se nezjistí, zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů.

Pokud je zpracování omezeno, mohou být osobní údaje, které nejsou uloženy, zpracovávány pouze s vaším souhlasem nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků nebo pro ochranu práv jiné fyzické nebo právnické osoby nebo pro účely důležitých veřejných zájmů Unie nebo členského státu.

O zrušení omezení zpracování vás správce předem informuje.

Právo na uchovávání údajů:

Máte právo získat osobní údaje, které se vás týkají a které jste poskytli správci, ve strukturovaném, běžně používaném a čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci.

Právo vznést námitku:

Máte právo kdykoli vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů z důvodů týkajících se vaší konkrétní situace, které je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené správci, nebo které je nezbytné pro účely oprávněných zájmů správce nebo třetí strany, včetně profilování na základě těchto ustanovení. V případě námitky nesmí správce osobní údaje dále zpracovávat s výjimkou závažných oprávněných důvodů, které převažují nad zájmy, právy a svobodami subjektu údajů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

Pokud jsou osobní údaje zpracovávány pro účely přímého obecného vztahu mezi správcem a spotřebitelem, máte právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se vás týkají.
.

V případě námitky proti zpracování osobních údajů pro obecné obchodní účely a pro účely vztahů se spotřebiteli se údaje pro tyto účely nezpracovávají.

Automatizované rozhodování případ od případu, včetně profilování:

Máte právo nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro vás právní účinky nebo se vás podobně významně dotýká.

Toto právo se neuplatní, pokud je zpracování

je nezbytné pro uzavření nebo plnění smlouvy mezi vámi a provozovatelem;

je povoleno právem Unie nebo členského státu, které se na správce vztahuje a které rovněž stanoví vhodná opatření na ochranu práv a svobod a oprávněných zájmů subjektu údajů; nebo

je založena na vašem výslovném souhlasu.

Právo na odstoupení od smlouvy:

Máte právo svůj souhlas kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování založeného na souhlasu před jeho odvoláním.

Procesní pravidla:

Správce bez zbytečného odkladu informuje subjekt údajů do jednoho měsíce od obdržení žádosti o opatřeních přijatých na základě žádosti podle článků 15 až 22 GDPR. V případě potřeby lze tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce s ohledem na složitost žádosti a počet žádostí.

Správce vás bude o prodloužení lhůty informovat do jednoho měsíce od obdržení žádosti a uvede důvody zpoždění. Pokud jste žádost podali elektronicky, budou informace poskytnuty elektronickými prostředky, pokud nepožádáte o jiný způsob.

Pokud správce na vaši žádost nereaguje, bude vás neprodleně, nejpozději však do jednoho měsíce od obdržení žádosti, informovat o důvodech své nečinnosti. V takovém případě máte právo podat stížnost u dozorového úřadu a domáhat se nápravy soudní cestou.

Správce údajů poskytne požadované údaje bezplatně. Pokud je vaše žádost zjevně neopodstatněná nebo nepřiměřená, zejména z důvodu její opakující se povahy, může správce údajů s ohledem na administrativní náklady na poskytnutí požadovaných informací nebo údajů nebo na provedení požadovaného úkonu účtovat přiměřený poplatek nebo odmítnout žádost vyřídit.

Správce informuje každého příjemce, kterému byly osobní údaje zpřístupněny, o každé opravě, výmazu nebo změně provedené správcem, pokud se to neukáže jako nemožné nebo to nevyžaduje nepřiměřené úsilí. Správce informuje subjekt údajů o těchto příjemcích.

Správce poskytne subjektu údajů kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie, které si subjekt údajů vyžádá, může správce účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů. Pokud subjekt údajů podal žádost elektronickými prostředky, informace se poskytnou v elektronické podobě, pokud subjekt údajů nepožádá o jiný způsob.

Stížnosti na ochranu údajů:

Pokud máte problém se zpracováním vašich osobních údajů správcem údajů, obraťte se na nás prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v tomto oznámení o ochraně osobních údajů.

Právo obrátit se na soud:

Dotčená osoba může podat žalobu, pokud byla porušena její práva. V tomto případě soud jedná mimo pořadí.

Oficiální zásady ochrany osobních údajů :

Stížnosti se podávají u Úřadu pro ochranu osobních údajů :

Název:Úřad pro ochranu osobních údajů

Adresa: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11

Poštovní adresa : 1363 Budapest, Pf.: 9.

Telefon: + 36 1 3911400

Fax: + 36 1 3911400

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Webové stránky: http://www.naih.hu

Ostatní ustanovení

Zásady používání souborů cookie na webových stránkách správce jsou k dispozici na tomto odkazu:
https://batz.hu/sutiszabalyzat/.

: od 01.05.2021

"