Vrácení | Výměna

Produkt(y) můžete vyměnit vrácením (zrušením) a vytvořením nové objednávky.

Nedostali jste správnou velikost? Výrobek není takový, jaký jste chtěli? Pošlete jej zdarma zpět (vracíme cenu vráceného výrobku a poštovné*) a objednejte si jiný!

Pokud vám velikost objednané obuvi nevyhovuje (nebo se vám nelíbí), máte možnost ji ZDARMA vrátit (storno do 14 dnů) a objednat si jiný produkt (provést novou objednávku). V tomto případě obdržíte původní kupní cenu a poštovné vyznačené na faktuře zpět* do 15 dnů od doručení výrobku. Při zadání nové objednávky nemůžeme zaručit, že všechny výrobky obsažené v předchozí objednávce jsou stále k dispozici! Při zadávání nové objednávky je vždy uvedena aktuální cena výrobku, ať už se prodejní cena zvýšila nebo snížila (např. akce).

* Pokud jste si objednali více produktů, ale nevrátili jste všechny, poštovné zahrnuté ve faktuře vám nebude vráceno. U nových objednávek vždy rozhodují skutečné náklady na dopravu! Ani v tomto případě nemůžeme zaručit, že všechny výrobky obsažené v předchozí objednávce budou při nové objednávce stále k dispozici! Výrobek můžete vrátit bez udání důvodu (můžete nákup odmítnout) do 14 kalendářních dnů od data převzetí! Naši kolegové vám vrátí kupní cenu nejpozději do 15 dnů od obdržení zásilky (obvykle do několika dnů).

Vrátit lze pouze nový nepoškozený výrobek v originální krabici, který byl testován pouze v interiéru. Pokud výrobek vykazuje i sebemenší stopy opotřebení, můžeme právo na odstoupení od smlouvy odmítnout (s výjimkou případu reklamace kvality)!

Věnujte prosím zvláštní pozornost správnosti údajů, za případné škody způsobené nesprávně zadaným číslem bankovního účtu nebo e-mailovou adresou nesete výhradní odpovědnost. Osobní vyřízení není v našem zařízení Pomaz možné.

Balíčky se zbožím, které nesplňuje výše uvedené podmínky, budou zákaznickým servisem odmítnuty a zaslány zpět s poplatkem 15 EUR za doručení!

PACKET

Balíčky doručené do Packeta Z-boxů a Packeta Z-pointů (Z-box a Z-point) lze bezplatně vrátit do 14 dnů v kterékoli prodejně Packeta Z-Point. Bezplatné vrácení není možné z Packeta boxu (Z-boxu), ale pouze z výdejního místa Packeta (Z-bodu)!!!

Vrácení zboží: vložte vyplněný formulář pro vrácení zboží do krabice, uzavřete krabici, zabalte zásilku, jděte na nejbližší sběrné místo PACKETA a na místě sdělte kolegovi toto identifikační číslo: "95113620". Zbytek můžete nechat na nás a na společnosti Packeta. Vrácení jednotlivých vložek s technickou pěnou: Zabalte technickou pěnu, jděte na nejbližší sběrné místo společnosti Packeta a poté sdělte kolegovi na místě následující identifikační číslo: "95113620". Zbytek můžete přenechat nám a společnosti Packet.

Balíčky po 14 dnech nebo bez obalu budou zákaznickým servisem odmítnuty a zaslány zpět na dobírku s poplatkem 15 EUR!